Garantie

Je hebt recht op een goed werkend product. Raakt een product defect binnen de wettelijke garantieperiode? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij lossen het altijd voor je op! Wij volgen hierbij de regels die de consumentenwetgeving ons voorschrijft. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. In het geval van garantie mag je het product gratis naar ons retourneren. Mocht het product na inspectie door ons toch niet defect blijken, dan kunnen er onderzoekskosten en verzend-/administratiekosten door ons in rekening gebracht worden.

Garantie aanvraag formulier kunt u aanvragen via Info@WinKiki.nl

Ter verduidelijking, wij kunnen de volgende zaken van u vragen te doen eer wij u een garantie aanvraag formulier opsturen:

  • Foto en of film bewijs opsturen voor een beoordeling op afstand.
  • Een duidelijke omschrijving van het defect.
  • Wanneer is het defect ontstaan.
  • Hoe is het defect ontstaan?

 

Alle garantie afwikkelingen worden door WinKiki.nl behandeld, begeleid dan wel afgewikkeld. Het kan zijn dat wij vragen de informatie die wij vragen dan wel het artikel voor garantie te retourneren naar een leverancier van ons. In alle gevallen zal dit gratis zijn conform de voorwaarden. 

Let op, zichtbare defecten welke bij levering geconstateerd worden dienen binnen 3 werkdagen na ontvangst gemeld te worden. Na deze 3 dagen wordt de zichtbare schade / defecten gezien als ontstaan NA ontvangst! Garantie meldingen mogen gestuurd worden naar Info@Winkiki.nl